Vi betjänar kunder främst genom digitala tjänster (e-post, chatt och formulär).

Instruktioner och vanliga frågor för kontakt:

  1. Har inte fått bekräftelsemeddelande? Orderbekräftelser kan ibland dröja. Vänta lugnt på bekräftelsen. Beställningen har troligen registrerats i vårt system. Vi ser även misslyckade beställningar och kontaktar då automatiskt beställaren.
  2. Har mitt prov kommit till laboratoriet? För närvarande kan det ibland vara förseningar i leveransen av prover. Enligt vår information går brev snabbare än paket.
  3. När får jag resultaten? De analys- och tidsramar som anges i testernas produktbeskrivningar är uppskattningar. Ibland kan resultaten bli klara tidigare och ibland senare. Kontrollera skräppostmappen innan du kontaktar oss.
  4. Hur kontaktar jag er? Kom ihåg att ange kontaktuppgifter och beställarens information noggrant. Om du frågar om din egen beställning, kom ihåg att nämna testnumret i ditt meddelande. Vi kan be om ytterligare information för att verifiera rätt beställning till rätt kund.

Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar så snart som möjligt. Observera att det kan vara köer i kundtjänsten ibland. Om ditt ärende är brådskande, vänligen nämn detta i ditt meddelande.

This site uses cookies. Find out more about this site’s cookies.